piątek, stycznia 3

Sheinside

Cześć ;) Dzisiaj mamy dla Was post z ubraniami, które możecie znaleźć na stronie Sheinside KLIK
Zauważyłyśmy, że wiele blogerek reklamuje ich ubrania, jednak, zazwyczaj, one reklamują narzucone im produkty  i nie zawsze mogą pokazać jak i z czym je łączyć, dlatego my postanowiłyśmy, zrobić tego posta specjalnie dla Was, abyście mogli zobaczyć, co podoba się nam z tego internetowego sklepu. Zaczynamy! :)


Black Long Sleeve KEEP Print Loose Sweatshirt  Blue Half Sleeve Blet Lace Skater Dress
 
White Lapel Long Sleeve Elephant Print Blouse Black Sleeveless Lace Bandeau Ruffles Dress

BLUZA / klik
SUKIENKA /  klik
KOSZULA / klik
SUKIENKA / klik

A tutaj chcemy Wam pokazać, jakie ubrania, które są nowe lub ostatnio pojawiły się na Sheinside
najbardziej się nam podobają :)

Beige Long Sleeve Contrast PU Leather Cat Pattern Sweater      Blue Long Sleeve Cat Pattern Twisted Ball Sweater       Grey Long Sleeve Elephant Pattern Sweatshirt
              

Black Long Sleeve Zipper Contrast PU Leather Jacket        Blue Elastic Waist Vintage Floral Skirt       Blue Bleached Lace Pockets Denim Pant

BEŻOWY KOT / klik
GRANATOWY KOT / klik
SZARY SŁOŃ / klik
CZARNA KURTKA / klik
SPÓDNICA / klik
JEANSY /  klik











35 komentarzy:

  1. Fajna ta ze sloniem <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ja kupuję w tym sklepie.. :)
    Zapraszam ja już obserwuję i liczę na rewanż :)
    http://wikaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten sklep jest świetny :)
    Dzięki za obserwacje, zrobiłam to samo :)
    zuzaa-blogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi sie sukienka ;))
    http://inspirations-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. mi też podobają się ubrania z tego sklepu ♥
    obserwuję ;)

    http://im-crazy-and-i-want-be-forever-young.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Beżowy i granatowy kot najbardziej mi się podobają :). Świetny post
    czolgista-repost.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pisałaś u mnie o obserwacji :) Ja już ♥
    thenatusworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne ubrania ;3

    Zapraszam do siebie - > www.caramellovee.blogspot.com
    Obserwacja = Obserwacja. Zacznij ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ten sklep , mają świetne ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog <3
    Obserwujemy? Jak tak do daj znać (zawsze się odwdzięczam) :)
    Zapraszam nikej-nikeej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. super post ;) obserwuje i liczę na rewanż ---> paulinandme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. cudne ubranka :)
    najlepsza koszula w serduszka i granatowa sukienka :)
    pozdrawiam ciepło:*
    zapraszam do nas :
    world-of-crazy-sisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. możemy obserwować, ja już :))

    OdpowiedzUsuń
  14. kliknelam ;3

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Sheinside to naprawdę fajny sklep.
    Obserwujemy?
    http://opinie-telefonow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super sklep, bluza najlepsza! :)
    obserwujemy wspólnie? jak tak to zacznij a ja się odwdzięczę :))

    Loszi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. obserwacja=obserwacja ;))
    Świetny poscikk
    http://inspirations-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne ciuszki <3
    Obs za Obs?
    Daj znać jak zrobisz.
    esia-esiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny sklep : ) . Sukieneczki mają śliczne . Pozdrawiam !
    + Obserwujemy ? , napisz , u mnie , jeśli tak : lublins.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zbiór! Prowadzicie naprawdę rewelacyjny blog, piszecie ciekawe tematyczne posty, dodajecie magiczne zdjęcia i jesteście przede wszystkim piękne – czego chcieć więcej? Z chęcią obserwuję (GFC) I czekam na więcej!

    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne , cudowne ciuszki:-)
    Obserwujemy ?
    definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post, bardzo ciekawie piszesz więc będę zaglądać tutaj częściej :)
    obser za obser?
    http://kaschaundkascha.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  23. Cześć! zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Blog Award, szczegóły znajdziesz na moim blogu ;*
    jucia-juucia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne ubrania :) Świetny post, genialnie prowadzisz bloga !
    Obserwujemy? Daj mi znać a napewno się odwdziecze :*
    juleque.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Biała koszula i czarna sukienka są świetnie <3! Ogólnie ciuchy z tego sklepu są piękne :)

    Czy mogłabyś poklikać na moim blogu w baner i linki Sheinside? Z góry bardzo Ci dziękuję :)
    Obserwacja za obserwację?
    www.ariena-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam ten sklep, ubrania są naprawdę świetne.

    Proszę pomógł byście? Brakuje mi 6 obserwacji do 200... jeśli nie to naprawdę przepraszam.

    Koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. rewelacyjny post, ciekawie piszesz :3
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne ubranka ;) Najlepsza ta bluza beżowy sweterek z kotkiem ;) Obserwuje i pozdrawiam serdecznie ;)

    http://loveilivesiforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne rzeczy, kliknęłam! :x
    Fajny blog^^

    Obserwujemy? Ja już! ;)
    http://codzia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajne rzeczy ;) Ta bluza pierwsza i sukienka są po prostu wspaniałe !
    Rzeczywiście większość osób reklamuję już narzucone produkty, dlatego warto od czasu do czasu pokazać to co się naprawdę podoba ;) Obserwuję i mam nadzieję na rewanż :);)
    http://workandart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo fajne rzeczy
    obserwuję i zapraszam do mnie
    http://www.padryg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. poklikałam w podane linki, WSZYSTKIE :) również oczekuję podobnej pomocy :)
    Jeżeli zajrzysz do mnie to prosiłabym o poklikanie w banery reklamowe, jest to dla mnie bardzo ważne :)
    pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń